TJOCK

Just nu är jag hemma och är sjuk.
Det har inte gå¨tt speciellt bra,men det är på uppgång. Träningen har jag kommit igång med, men har ett uppehåll nu då jag är sjuk.
Dock är det maten som är det stora problemet. Jag har ganska lätt för att äta lite för mycket nu, så det måste det bli ändring på. Men jag vet att när jag kommer igång med träningen så kommer det automatiskt. Så det är skönt.
Nu är det mycket i skolan, så jag får koncentrera mig på plugg, träning, mat, pojkvän, vänner och familj.
Vågen visar nu : 50,0 kg.
Så nästa vecka när jag är tillbaka hos mamma ska den visa 48,0 kg.
Nu blir det till att kämpa, för jag vet att jag klarar det. Bara att det är så svårt att lyckas när alla är på med vad man äter och alla tjockisar runt omkring mig köper och bjuder på äckliga bakelser och godis och allt. Känns som all mat bara förföljer mig, usch!
Men nu blir det ändring! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0