..

INgenting fungerar längre. Killen jag äntligen vågat låta mig bli kär i svek bara.
Sen kom det en ny, men känslorna för förra killen försvinner inte. Men jag ska ge den nya killen en chans. Känner att jag behöver värme och närhet för stunden. Men förstå hförsta killen, kolla på mig. TJOCK FUL ÄCKLIG. Förstår inte hur jag kan äta när jag ser hur jag ser ut i spegeln. Men nu ör iaf motivationen tillbaka. Kan stå emot mat nu, känner inte längre någon hunger. Min vikt är på 50.0 kg nu. För 1- 1½ vecka sen var den uppe på 53.0 så det har iaf gått framåt.
Första målet är att komma ner till 47.0 där jag var innan.
Andra målet är 45.0.
Tredje målet är 42.0.
Jag börjar så, så att målen är rimliga för stunden.
Och sen får jag bygga på dem. Nu ska jag ut och gå runt sjön. På tisdag blir typ gym och likaså torsdag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0