Regler.

Imorgon har jag sovmorgon till 12. Då blir det alltså ingen frukost och ingen lunch. Middag kommer jag också undan då jag jobbar, så då gäller det bara att bita ihop och inte falla för frestelsen av McDonalds.
Efter det tror jag att jag träffar boyfriend så jag slipper tillgängligheten till mat. För när jag är med honom har jag ingen matlust, är inte hungrig. Tisdag kommer jag undan frukost, lunch blir knepigare då vi har klassdag och alla frågar alltid varför jag inte äter något då, men kan komma undan med en kaffe eller något. Jag får även ta en kaffe imorgon efter jobbet för att inte ämnesomsättningen helt ska sluta, likaså fårjag ta en kaffe på väg till skolan imorgon. Tisdag middag kommer jag inte undan. Men det känns ändå bra. Har kommit undan mat i 3 dagar nu och imorgon blir det 4.
Jag är stark nu. Nu är det inte långt kvar tills jag ser siffran 3 längst fram på vågen, längtar!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0